A fire still burning.

TJOFRÄÄS!!  Hur mår ni ?
för min del är dt kanon bra, kan inte bli bättre än så :)   Vädret idag: tummen upp!  :D 
Idag: har varit ute heeela dagen, köpte en sak som jag kommer att  visa sen:) . Kom hem runt 16:00 och åt. Sen åkte jag o mami till Coop och köpte snacks till ikväll (myysskväll), finally får jag relaxa lite :)  Vad ska ni hitta på ikväll då ? image404
image405
Nu.                                                                                      Förr.

Köpte en sminkväska/box.  :D super nöjd med den!  har letat runt efter en sån. Antingen va dom för dyra eller för små. Men denna är PERFAA!!   Nu ligger allt mitt smink där inne, Tjoohooo!!   Den gamla är  nämnligen föööör liten så NU har jag en mkt större och smidigare!
image406image407


Nu måste jag dra! 
Ni får ha dt fett bra!  :) 
Pussheeej!  Kicki.


Kommentarer
Postat av: Limda, kosse och man.man

möhöhöhöhö brf så m,ånga öota dana mascarpr'?

2008-04-05 @ 23:14:40
Postat av: Hääänez

Jag tror bestämt att Linda vid det laget när hon skrev detta hade fått i sig en klunk cider för mkt:)

2008-04-07 @ 15:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0