back to paradise

Heeeeej!  Hur  mår ni ?  hoppas att allt är på topp . för min del är dt bara bra.. kollat lite på tv, dt va ett tag sen man gjorde dt :P Just nu bokar jag biljetter åt mamma och pappa :D:D dom ska åka till Poland ! :d tjoohhooo!!  FF en hel vecka, thank god!
Jag tänkte idag blogga lite om Macau, my love.  
men först och främst :
IDAG, skola som vanligt.. Lunchade med mitvää, muffin och steph, thai silk. sen hem. .. och nu tråkar jag framför datorn. egentligen borde jag plugga matte.. vi ska ha prov på fredag nämnligen :S   lite rädd.. 
Imån: skola -.- .  vi har egentligen sovmorgon till kl 12. men jag, muffin och steph ska mötas i skolan kl 9. så dt blir ingen lång sovmorgon för våran del.   yupp that's all ..

Saknar Macau sjuukt mkt just nu..  saknar mjormjor, morfar, moster, faster, Frankie, Minnie mfl.
träffade dom aldrig denna året pga att jag stannade här i suckkie sweden.  Men denna vinter som kommer, DÅ. då ska jag fan åka :D 

Tänkte lägga upp några bilder från macau då jag och steph va där :D <33 
image420
den 21:a januari 2006 åkte vi till Macau, tillsammans med min mami och dennis.  Lite tårögd man blir när man tänker tillbax,  dt va verkligen nått vi båda hade längtat efter, och dt va att åka till macau tillsammans :')
Häromdagen hade jag en konversation med femman och Steph om Macau. Och vi kom fram till att vi ska dit tillsammans när vi fyller 18 ! :D  + thailand :D  hmm får hoppas att dt blir av xD 
<br><a href="http://i25.tinypic.com/15iaj5e.jpg" target="_blank">View Raw Image</a>
hahahhah! babyfaces xD  no makeup.. minne minne minnee..xD 
vi hade mjukis kläder på oss under hela resan dit...  :) jag kommer ihåg när vi kallade en man för pervo från landvette till Hk, o wait a sec!  VI sa dt FRAMFÖR honom för vi trodde lix att han inte fattade svenska.. men sen så fick vi reda på att han kunde svenska :S lite pinsamt !  Vi skämde ut oss totalt xD. 
<br><a href="http://i27.tinypic.com/qz0rpk.jpg" target="_blank">View Raw Image</a><br><a href="http://i28.tinypic.com/11uvta9.jpg" target="_blank">View Raw Image</a>
Min kusin som jag fick träffa.. för första ggn. 
<br><a href="http://i27.tinypic.com/2bqzbk.jpg" target="_blank">View Raw Image</a><br><a href="http://i26.tinypic.com/ekryhw.jpg" target="_blank">View Raw Image</a>
saknaar ...

image422
Vi besökte Wynn hotell, det va såå grymt fint !  Chanel, fendi, prada, LV butiker finns där inne.
jag och steph dreglade över väskorna  :O såååå finnaa!
image423
New years eve med Frankie och Minnie  och Dennis <3  vi hade hur kul som helst den kvällen. Sprang efter taxin xD Den kvällen va dt sjuukt mkt folk, obeskrivligt.  åhh vad jag saknar den kvällen!!
image424
så här såg dt ut utanför mitt fönster, från 22:e våning... det är en trägård där nere som man kan promenera eller träna på kvällarna/dagarna. saknaar <3.

Sista bilden. 
image425
vi tog asmånga sånna bilder när vi va där xD såå kul. 
vill tillbaaax!  jag hoppas att vi åker dit igen..nån ggn i framtiden :)
jag ångrar inte en seeekkk!!!  jag hade hur kul som helst och jag hoppas att du (steph) oxå hade dt. 
Att få dela en sån upplevelse med sin bästtis är helt obeskrivligt . Inte alla bästisar som reser utomlands i 15 års åldern.. inte till MACAU iaf xD :D  <33333333333

ojjj va mkt jag har skrivit nu :S   ajaa .. dt får nog räcka :)  
Pusssaar KIX.  

Kommentarer
Postat av: kryddan

ååå shit ja blir så fett avundsjuk :P spec när ja ser fotona på stranden :D måste vart as kul :)

2008-04-09 @ 23:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0