clowns with big feets <333


Heej/Godmorgon
på er :)
Hoppas att allt är på topp med er! För min del är dt bara bra: )
jag och Steph sitter just nu i datasalen och letar efter fakta om Andalucia :S
Efter denna lektionen så tänkte vi dra ner till Viskan och fika/luncha con a la Kezo :) Efter det ska vi gitta vidare till Myrorna för Veckans Outfit.

Ikväll ska vi till stan o heja på femman (kortege) :) blir nog skoj :D

Hmm jaa dt va nog bara de jag har att skriva om just nu ..
HÅLL UTKIK efter veckans outfit ikväll!!

Ha en stört skön onsdag så hörs vi senare :)
tack för mig ! Pussheej
Kicki



Kommentarer
Postat av: Erik \0/

Fy fan va ful, kortegen var, men med lite ägg på, så blev den genast mycket finare

2008-05-01 @ 17:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0