cuzi'mfightinglikehellforyou.

Heeej! Förlååååt för snigeluppdatering, har mkt plugg som ni förstår :S Men nu är jag häääär! :D Tänkte uppdatera en snabbis innan jag återgår till pluggandet. Såå vad har hänt denna vecka ? och hur mår ni först o främst ? :D För min del är dt la okej. snart helg, fan va jag saknar!
 
IDAG; skulle egentligen börja kl 10:00 men så bestämde jag,steph,muffin, att vi skulle vara i skolan kl 8 och plugga på geo. Träffade Dilan och Mona så vi joinade dem. Provet gick la bra hoppas jag iaf. Hmm.. resten av dagen har rullat på som vanligt.
 
Vädret va super najs, sol sol & mer SOL tack! jag och steph hade en liten fashion show för Kp. skrattar ihjäl mig. vi hade Timberland - the way i are på den högsta volymen sen så började vi gå catwalk xD folk som gick förbi glodde ju LITE oxå xD


kolla in http://www.bagsandfashion.com/  om ni har tid ! dom har fina saker där ;) 


PUSS!  kicki.

Kommentarer
Postat av: Jadestone

Jaa du, jag höll på med lite powerpoint den dagen och orkade inte med svenskan så jag somna tidigt, duschade vid 20,00 och sov 21,00. Vaknade sedan 09,00. Väldigt skönt att sova ut men tydligen är jag fortfarande trött. Får nog bli av med läxorna innan jag har energi med saker igen.

2008-04-04 @ 18:37:48
Postat av: Sara

VAr är bilden? Jag älskar att titta på bilder,men den saknas:-P

2008-04-04 @ 22:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0