I just know that he warms my heart

Heej!

Hur är det med er?
Med mig är det rätt bra idag, igår var det blää och i förrgår var det värst=/. Men men livet går vidare även om man ibland får höra saker som man helst hade sluppit höra:(.
Idag fick jag i alla fall en skit söt överraskning när jag kom hem=). Mamma hade städat mitt rum och på mitt databord så stod det en liten godis skål, som det står You are so very very sweet på och inuti skålen så fanns det ju såklart godisxD, lite glad jag blev. Så gullig älskar såna överraskningar.
Imorgon är den värsta skoldagen-.-, ska te skolan kl:09.00 även om jag har sovmorgon till kl:11.10, för jag, Erik och Mariam har som uppgift att vakta powerpoint presentationen, så kom gärna och hälsa på=). Sen har vi spanska som vanligt sen blir det historia prov och matteprov-.-. Borde plugga men sitter ist framför datorn och chillar:S, inte alls bra.

Men sen på kvällen så är det dags för ännu en bäckängfest denna gången är det playman som håller i den, mmmhm barbie<33xD. Vet inte riktigt om jag ska dit verkar inte alls va många som ska dit denna gången=/, men får se hur jag gör. Om jag ska dit så söker jag någon att gå med Kicki skulle kanske bara stanna ett litet tag, så nån som har lust att gå(A) med mig efter det att Kicki dissat?

Ni får ha det så bra tänkte titta på en film nu innan jag ska plugga, men vi hörs!

// Pussaaah Steph
image426

Kommentarer
Postat av: Muffin.

Ack, ja, tänk om man också blev bemöt av sådana överaskningar när man kom hem. Nästan man blir tårögd. :')

2008-04-10 @ 20:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0