Love is in the air<3

Heej=)!

Oh det är så härligt ute, solen skiner och blommorna har börjat sticka fram=), våren är här! Igår var jag ute och sprang med min systers hund så underbart det var, lite lycklig man blir nu när våren äntligen har kommit. Såg även en super bra film som heter P.S. I love you, det var ett tag sen jag såg en riktigt bra kärleks film, men denna gav en både tårar och skratt, rekommenderar den starkt! Det är efter den filmen jag blev sugen på att ha kärleks tema=) så titta ner, har intervjuat några gullungar.

Idag hade vi vårt första nationella engelska A prov, det gick väl men är inte direkt bra på stavning men men får se hur det går=). Nu har vi inget mer plugg för denna veckan men nästa vecka är fullproppad men nationella prov och så är det ju även kulturveckan XD, lite man längtar.

Det var allt för mig, ha dt så bra!

// Pussaaah Steph


image440
1, Har du någonsin vart kär? JA! Självklart har jag varit det
2, Tror du att man kan vara kär även när man är liten? Jarrå!
3, Vem tycker du ska ta det första steget, tjejen eller killen? Båda kan ta initiativet!
4, Om du gillar någon hur visar du det för den personen? Tar kontakt med denna person och hoppas på det bästa.
5, Hur ser den perfekta dejten ut för dig? Svår fråga! Hmm? jag vet inte, för jag har inte träffat henne än :P
6, Hur länge varade ditt längsta förhållande? 8 år! Hehe, ne men det var la 1 år eller nått. Vi växte ifrån varandra om man säger så J
7, Vad är viktigast om ett förhållande ska fungera? Sammarbete! Ha roligt tillsammans! Man ska älska varandra i nöd och lust till döden skiljer än åt :P

Tack Erik!
image441
1, Har du någonsin vart kär? Tror du ja e en nunna lr? :P klart ja har vart käär! xD
2, Tror du att man kan vara kär även när man är liten? Ah de kan man faktiskt, asså om man blir kär när man e liten då typ visar de att man börjar mogna o så småningom får känna hur de e me att va kär.
3, Vem tycker du ska ta det första steget, tjejen eller killen? De spelar ingen roll egentligen, men ja tycker tjejen ska göra de :) eftersom killar e senila, haha skoja xD
4, Om du gillar någon hur visar du det för den personen? Umgås o snackar mer med killen, blir alltid glad när ja träffar killen, flörtar lite.. ;)
5, Hur ser den perfekta dejten ut för dig? Ouff, svår fråga!... Killen ska ta mej ti en riktig lyx restaurang, ge mej en stor bukett med röda rosor o en massa goa kyssar! ;D
6, Hur länge varade ditt längsta förhållande? 4 månader.
7, Vad är viktigast om ett förhållande ska fungera? Båda ska ha nått gemensamt o kunna ha kul o trivas med varandra samt ärlighet :)
Tack Mahsa!

image442
1, Har du någonsin vart kär? Ja ett flertal gånger men det har inte gått så väl eftersom dom jag varit kär inte har varit det i mig.
2, Tror du att man kan vara kär även när man är liten? Kär kan man nog vara tror jag, men frågan är ifall man förstår vad kärlek innebär. så jag skulle inte kalla det ?riktig? kärlek.
3, Vem tycker du ska ta det första steget, tjejen eller killen?Jag tycker inte det spelar någon roll, både tjejer och killar kan ju vara blyga och ha svårt för att säga vad dom känner till en annan person.
4, Om du gillar någon hur visar du det för den personen? Ifall jag är säker på att jag tycker om personen och jag har känt henne ett tag så säger jag det till henne men annars avvaktar jag och lär känna personen.
5, Hur ser den perfekta dejten ut för dig?Hon ska vara snäll, söt, det ska gå att prata lätt om allt med henne utan att hon blir besvärad och hon ska gilla att mysa. Bara sitta framför tvn och mysa liksom.
6, Hur länge varade ditt längsta förhållande?
Är i ett förhållande nu och än så länge har det hållit en månad och en vecka. Och det förra förhållandet jag var i vet jag inte ifall man räkna som ?riktigt? för jag visste inte riktigt vad kärlek var då, det var i slutet av 6an och nu går jag andra året på gymnasiet.
7, Vad är viktigast om ett förhållande ska fungera?
Båda ska komma överens och båda måste vara ärliga mot varandra, man måste kunna lita på varandra till 100%. Det tycker jag är det viktigaste.
Tack Pontus!

image443

1, Har du någonsin vart kär? Yes
2, Tror du att man kan vara kär även när man är liten? okej. kär och kär, inte på riktigt! sen kan man ju tro att man är kär. men tror inte man är det på riktigt när man är 'liten'
3, Vem tycker du ska ta det första steget, tjejen eller killen? Killen, helt klart! ;P
4, Om du gillar någon hur visar du det för den personen? visar intresse för personen. man kanske inte går rakt på sak direkt och säger att man tycker om den. men man börja la visa intresse lite;p
5, Hur ser den perfekta dejten ut för dig? inte för att jag går på dejter direkt;P men om jag skulle så tycker jag la att den ska vara, romantisk, trevlig och intressant kanske;P hahah
6, Hur länge varade ditt längsta förhållande? 10 månader
7, Vad är viktigast om ett förhållande ska fungera?
Att man måste lita på varandra

Tack Alisa!


image445
1, Har du någonsin vart kär? Tror det.
2,Tror du att man kan vara kär även när man är liten? Det kan man fråga sig. Av egen erfarenhet, kan man vara det, dock tror jag icke det är på samma sätt som när man blir äldre.
3, Vem tycker du ska ta det första steget, tjejen eller killen? Jag har alltid frågat mig, vem tar det första steget om man är homosexuell? Det är jag för visso inte, men det är en fråga jag länge funderat på. I vilket fall, jag anser att mannen bör ta det första steget, av gammal tradition.
4, Om du gillar någon hur visar du det för den personen? För det första måste man visa det vid det rätta tillfället, helst på någon trevlig bjudning, när man har värmt upp lite med några nubbar vill säga. Då slipper man allt det här närmande processen och kan istället endast ?greppa tag? i kvinnan så att säga.
5, Hur ser den perfekta dejten ut för dig? Det spelar egentligen ingen roll var man befinner sig under dejten bara det är en plats som inte är allt för slabbig. Helst ska man ta sig några stänkare under dejten för att slippa allt onödigt prat om arbete och livet, för att med en gång göra det hela lite intimare, sen så är det fri tolkning av hur resten av dejten ser ut och slutar.
6, Hur länge varade ditt längsta förhållande? Det kan man fråga sig.
7, Vad är viktigast om ett förhållande ska fungera?
Att kvinnan är rik, helst ska hon ha en Mercedes och minst en miljon på banken. Hon ska ha sina besparingar på antingen Nordea eller SEB. Dessutom för att förhållandet ska hålla i längden ska hon vara lite äldre och mogen, emedan då har hon lite erfarenheter inom diverse områden, sen är det inte heller fel men lite arv efteråt. Vidare ska hon vara konservativ, patriot och rösta på något av de borgliga partierna, helst Moderaterna. Hon ska dessutom uppskatta öl, helst ska hon dricka Carlsberg och Koff, som favoritstänkare ska det vara Absolut. Var kvinnan har för yrke är också viktigt, helst ska hon ha någon högt uppsatt position inom yrket dock ska hon inte tjäna mer än en själv. Kvinnan ska dessutom endast lyssna på svenska klassiker som ?Jag trivs bäst i öppna landskap? och ?Sakta vi gå genom stan? så det inte blir något helvetiskt oväsen i huset.

Tack Muffin!


 

image447

Vem tänkte du på;)?
ojoj lite långt detta inlägg blev men tack till alla som ställde upp på intervjuen=)!
Pussaaah Steph

Kommentarer
Postat av: Muffin.

Vackert, mycket vackert.:P

2008-04-17 @ 20:38:12
Postat av: femman

Till muffin: Lycka till å hitta ett förhållande å fungera :D

2008-04-17 @ 20:51:44
URL: http://honlillatjejen.bilddagboken.se
Postat av: Kicki

HAHAH
awwwhh Muffin! :D
Diggar dig fett mkt xD
Omg i'm falling in looove xD:P

2008-04-17 @ 21:14:37
Postat av: Erik \0/

HAHAHAHAAHA! coffes svar äger ju! greppa tag i kvinnan, så att säga! Grymt!
PS. Mannen med turban var mycket vacker! DS.

2008-04-17 @ 22:00:45
Postat av: Erik \0/

HAHAHAHAAHA! coffes svar äger ju! greppa tag i kvinnan, så att säga! Grymt!
PS. Mannen med turban var mycket vacker! DS.

2008-04-17 @ 22:01:46
Postat av: Muffin.

Mannen i turbanen skulle säkerligen få massor av kvinnor om han bar den turbanen på en bjudning, jag talar av egen erfarenhet.

2008-04-17 @ 22:10:16
Postat av: Jadestone

Jaaa du, Muffin´s interjuv var en klass för sig, helt glömt bort vad jag skulle kommentera om andra.

Men till Muffin: Du är dig allt lik^^ du "fick" mig på fall efter "Hon ska ha sina besparingar på antingen Nordea eller SEB" först trodde jag du skämta men det verkar ju inte då ;)

Vem jag tänkte på? Det ända jag tänkte på vad 3:an... "...when you think of THEM" WTF? them? Annars så hade jag säkert någon i tankarna men det säger jag inte här =P

2008-04-19 @ 22:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0