Plugg-.-

Tjenare!

Usch var längesen det var jag uppdaterade nu så tänkte därför göra det en liten snabbis. Hinner tyvärr inte skriva nåt intressant för mitt plugg schema är fullspäckat så måste snart tebax till boken-.-. Denna veckan har varit hell, en massa plugg hela tiden, men nästa vecka är det demokrati vecka så då kommer det vara chill=).

Idag har det inte hänt så mycket slutade tidigt men jag, Kicki, Muffin, Arezo, Rebecka och Viktoria stannade kvar och pluggade tesammans ist. Blev dock inte så mycket plugg men vi kom i alla fall en bit på vägen=). Min morgon ser inte heller mycket bättre ut än en massa plugg-.- aja men det är bara att suck it in för bara två dagar kvar sen är det helg=D.
Ni får ha det så bra!

// Pussah Steph

image402 image403
Så är ser vår geografi bok ut, vi har sidorna 126-172 tills imorn-.- det ska bli s u p e r-.-.


Skitsöt låt<33



Kommentarer
Postat av: Jadestone

"Should I trust the postage due?
To deliver my heart to you?"

*Tummen upp för Steph*
Du är grym på att hitta sånna bra saker man (jag) bara gillar :)

Det är väl inget fel på Geografi^^ Jag blev så stolt över min prestation på arbeten vi gjorde i Geo, visserligen fick jag bara VG men är riktigt glad över ETT arbete jag lärde mig mycket av!

2008-04-02 @ 23:05:49
Postat av: mia

åhhhh hellogoodbye :')
bäst.

2008-04-03 @ 23:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0