SUMMER TIME

Heelluu ! 
Hur är dt med er ? Hoppas att ni har haft en stört skön helg ;) 
För det har jag haft :)  Ajjemänsan!  Länge sen man hade så här trevligt & mysigt.

Lördag;
  Satt ute och solade !  UNDERBART va dt ! ;) 
Det känns som sommaren är här :D  Så varmt är det, i solen iallafall ;P 
Så promenerade jag ner till Almenäs, satt där en liten och lyssnade på musik. 
Många minnen från förra sommaren kom tillbaks.. 
Hur som helst, resten av kvällen blev det film, film & film :) 
Kollade på Man about town, PS i love you (again :P ) och Sydney White.

Söndag/IDAG;
  Solat&Grillat köörv med min och Femmans familj. 
Det va hur trevligt som helst.  Nu när sommaren är här så kommer vi grilla VARJE dag ! oohjaa.
Det är så här att min och femmans familj har nån slags tradition varje sommar.
Vi grillar varje ggn vi träffas, och vi träffas typ varje vecka :P 
Anyway så har vi iallafall grillat idag, SOLAT och så har vi fått igång min moppe :D  
 
Övrigt : hmm. KULTURVECKA imån :D  Längtar :) 
Har inte pratat med steph under hela helgen, Hon är unreachable som vanligt..

image456image458image459

Tack för mig, Pussheej!
Kicki.


Kommentarer
Postat av: Erik \0/

Gött med moped!

2008-04-20 @ 22:47:46
Postat av: Hääänez

Kul att man censureras här på bloggen!!!!! Skandal...

2008-04-20 @ 22:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0