U N B E L I E V A B L E.


Heeelluu !

känns som man inte har skrivit nått här på sistone, sorry. 
Vet inte riktigt vad man kan skriva om  :S 
Men vi kan börja med ;  Hur mår ni ?  :D  hoppas allting är kanon med er. För min del är det helt okej, kom hem för en liten stund från Issues skivrelease.  " when you're not around" är favoriten :)  
Nästa vecka är dt Kultur vecka :)   Läääängtar så mkt  :D
hmm.. nu vet jag itne vad jag ska skriva mer :S    aja dt får räcka.

image448image450
Issues skivomslag. De skrev sina autografer med:)  naajs.


image452image453




Nu ska jag kolla på PS I LOVE YOU som Stephanie rekomenderade :D  Få se om den verkligen är så bra som hon säger att den är ;)  Ni får ha en stört skön fredagskväll!  HAADDÅÅ! 

image455

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0