ÅH, F**** this.


Heej! HOPPAS ATT ALLT ÄR BRA MED ER ! :D
MED MIG SJÄLV ÄR DT VÄLDIGT........... HÖGLJUTT! Det ekar i hela huset!
TV:n är är på o ingen kollar ens på tv. Alla datorer ( 3 St)  är på.. och dt värsta är att musiken är på..ALLA 3!! FUCK.  
Kan inte tänka här typ.  Åh god. rena djurparken här.  
Just nu hatar jag små ungar. hatar hatar hatar....
Dessa ungar är tröga, jag skojar inte.
Den ena unge sitter just nu  inne i toaletten INLÅST! vet ni vrf ? för skit ungen låste in sig själv o kan nu ej  komma ut.. så mamma o dem är där o försöker få ut honom...på nått sätt! Den andra klänger runt hyllorna ! :O  apa ?.   
Ni vill inte veta resten!.  och jag ska leva med dem i en hel jävla vecka! 
F(/)(&%)/)/()(/=)/(&/)P)=?(/)(&/%#¤&%

Jag får panik här! 
Min Jb album har ej kommit än.. :(

Idag      12th august 08 <33333


Aja ni få ha dt så bra!
xx K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0