Glaa påsk! :D

Heeej!  hur är dt med er ?   :)
För min del, kanon coh mätt !  har fyllt magen med maaat :P   
käkade nyss med familjen och vår lille Sven :P  
 
och nu sitter jag här vid datorn :)  
Igår :   Åkte till Götet.. blev bjuden till nån persisk fest ( dt va nyår igår :p ), Dt va la trevligt..
Kunde ha varit bättre om dom inte drygade med förfesten .-.-   Vem spelar schack på en förfest ?!?!?!  
Kom hem iaf rätt sent. Glömde tyvärr kameran hemma :S  så blev inga bilder :(  

Idag:  vaknade ganska sent så hann inte göra nått typ :S   har oxå försökt ringa till Steph, två dagar i sträck!!  men hon svarar inte -.-    och hon ringer inte heller tebax  ! o.O   sick.
hmm .. har inte gjort så mkt mer.. 
Senare ikväll så ska jag nog bara ta dt lungt, inget planerat.  film eller nått :S
vad ska ni hitta på dåå ? :)   

Just dt!!   när jag vaknade idag och tänkte gå ner för att mata fiskarna (för första ggn ) så hittade jag min lilla neeemo död :S  
inte för  att jag bryr mig så mkt.. men serri! jag kan inte ens ta hand om en liten fisk!! :O   jag tror den ligger kvar där :S   orka inte ta upp den.. väntar tills mamma eller nån märker dt, så får dom ta upp den ist.


Yuuppyupp! dt va allt :) 
ha en suuuper mysig kväll!! 
Glad påsk <3
image362

Kommentarer
Postat av: kryddan

hahahhaha vet inte vem ja ska tycka synd om fisken lr kicki xD
ee wtf "orka inte ta upp den.. väntar tills mamma eller nån märker dt"
hahahahhahaha nice

2008-03-22 @ 19:48:24
Postat av: Linda Tran

haha taskigt xD r.i.p nemo

2008-03-22 @ 21:11:37
Postat av: Jadestone

Schack är ju skoj :O ^^
Äsch, när du ändå inte har något för dig så ta bara upp fisken och spola ner den i toaletten. Så har jag i alla fall lärt mig att man skall göra^^

2008-03-22 @ 21:49:46
Postat av: Hääänez

Jadestone.... nu vet jag inte riktigt hur du tänker. Hur vet du att fisken var helt död när Kikki hittade den?!!!:O hur kul skulle du tycka att det var att åka halvdöd igenom ett avlopp hela vägen ut till havet?!?! Känns det inte som att fisken är värdig en finare begravning? Tänk innan du skriver sånna otrevliga saker! skärpning!

2008-03-23 @ 01:27:32
Postat av: femmAn.

stackars fisk, you're a murderer. eller hur dt stavas.

2008-03-23 @ 18:05:17
URL: http://honlillatjejen.bilddagboken.se
Postat av: Jadestone

Om inte mina ögon sviker mig så ligger fisken upp och ner på bilden = han/hon är död.

Och jag har nyligen lärt mig läsa, så Kicki sa att fisken var död, annars hade jag inte skrivit så :O

2008-03-26 @ 14:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0