Adam Tensta...

................hans besök på vår skola gjorde många helt CRAZY!  :P 

Idag kl 11:10 i aulan uppträdde Adam Tensta. Folk went crazy!
dem hoppade som galningar och skrek som om folk var döva :P  
jag kunde känna hur golvet vibrerade !! :P:P
Jag, Steph, Antonio & kezo stod typ längst fram o shake:ade  :P 
Hahah hur kul som helst!   

Jag lyckades filma in ett litet klipp  :)






YEEES! jag lyckades få Adam Tenstas "svetthandduk!" 
HAHAHAH!!


Antonio ( The shaker) & steph :)


Adam tensta fan!! 


HAN kollade in i kameran!!! :D:D 

hahaha!!  naaw

Kommentarer
Postat av: Jadestone

Ehh dah är inte alla Halib elever Crazy :)?

Minns när jag var bär på besök xDxDxD shit säger jag bara^^

2008-11-11 @ 22:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0