Bäckäng Vs Teknis...

.. .....den 16 december!   Vem vinner denna året ?  SJÄLVKLART Bäckäng! :D 


( gamla bilder från förra året)

IDAG; Skola som vanligt.. inget speciellt hände, bara en jävla massa plugg!  oså hade vi matte prov som gick helt okej.
IGÅR;  Shake:ade :D Vi har börjat med street dance, vilket jag älskar! 
Ska försöka filma in ett litet klipp till er nån dag, där ni få se Antonio dansa street :D
Dagen flöt på som vanligt sen, med dryga/tråkiga lektioner  :S   suck....
Efter skolan gick vi på  EF möte..  där dem tog upp :
* Bäckängfesten som kommer att vara den 12 Dec (Lussefest ).
Kommer tyvärr inte gå på den för Steph ska åka till Sälen, tillsammans med Fortoul.

* Nån ny förening.. :S  som tyvärr inte har något namn ännu, för namnet dem hade först var kränkande eller nått :S.  
  En förening som är mot religion.. elelr nått.  
* Bäckäng vs teknis -  be careful biatches  :D  
* Skolkatalogen kan man köpa redan nästa vecka! 100kr riksdalar!
osv.. .

Jag kommer att dö av stress snart! 
Det känns som vi har tusentals läxor, varje dag. 
åh geezes...

Kommentarer
Postat av: Jadestone

Det stämmer inte bra när du säger 100 riksdaler när den kostar 100 kr =P blir inte samma sak=P



Hur som helst, vadå Halib vinner pff Teknis ska det vara :) HM, undrar om jag kan komma ner den dagen? En day off vore skoj. Kan du informera mig om tider och så, så får jag se om jag kan komma :)?

2008-11-20 @ 21:38:59
Postat av: red kezo!

men snälla ta bort den bilden! hatar du mig så mycket så att du lägger upp den bilden! :O

2008-11-20 @ 22:08:13
URL: http://alovebug.blogg.se/
Postat av: Anonym

p.s FAN VAD FET JAG VAR

2008-11-20 @ 22:09:30
Postat av: Erik \0/

jag fyller år då \0/

2008-11-21 @ 14:49:56
Postat av: Jadestone

Grattis då.

2008-11-21 @ 15:24:22
Postat av: Jadestone

Grattis då.

2008-11-21 @ 15:24:36
Postat av: femman

åhh, skolkatalog!! köper du en till mig med? :D puss

2008-11-21 @ 16:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0