ESKIMO skor :P


Jag vill ha ett par uggs till vintern.. Hur fula/"ute" dem än är ( som vissa tycker) , så vill jag fortfaradne ha dem. 
Iaf, jag bad mamma köpa dt till mig för hon skulle ut te stan/knalle i söndags. O då frågade hon typ vad dem kostade o hur dem såg ut. Så jag beskrev hur dem såg ut och jag trodde liksom att hon fattade eftersom hon nickade o allt, oså sa jag att dem inte kostade så mkt, ironi*  :P
Efter ett par timmar kom hon hem, o tog upp ett par ...Eskimo skor (?) :S  o kallade dem för Uggs :S euw (?)
hahahahahahah! xD  kunde verkligen inte hålla mig för skratt. 
Jag; ööhh vad är det ? 
Ma; UGGS?  Du hade rätt! dem kostade itne alls mkt, endast 149 kr! och ajg köpte ett par till Dennis med :D riktigt bra skor till vintern



VISST SER DEM UT SOM UGGS :D:D:D:D 


IDAG; Chilldag men samtidigt den drygaste dan ever..  :S   Kutade till bussen imorse,  eftersom jag nästan försov mig!!! va så jävla trött.
Idrott låg först på schemat. Vi alla stod utanför idrottssalen och väntade på att Antonio skulle komma.. men nej ingen kom så antagligen va det inställt, o INGEN visste dt :S fyfan asså, kunde lika gärna fortsätta sova hemma.
Så vi hade typ en jätte lång håltimma men den gick fort eftersom vi alla tjejer stod framför speglen o fixade oss, i princip hela idrottslektions tiden :P   oså har vi letat efter Mats (vår svenska lärare) en hel fuc*ing dag!  Vi SP07M lyckades flytta SV provet tills på Måndag :D yeah..
Iaf, Sen hade jag o steph Spanska.. kollade på film bara så dt va rätt chill...Efter spanska hade vi engelska, o den va oxå inställt utan att nån visste om dt, o matten va inställt för oss som klarade matte provet ( jag o steph fick MVG :D:D woho)  . 
Men jag valde att gå på matten ändå, tillsammans med Kezo o KP.  
Efter matten slutade vi, gick med KP ner till stan o fönstershoppade en liten stund..
sen skulle han te körskolan o jag hem...
Det va HELA min dag där :)  lol...
Imån;  ingen sovmorgon.. SUCK* 
oså vår gamla traditon..LUCNHA :D 

hejsvejs så länge ! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

löl

2008-11-27 @ 19:01:40
Postat av: Linda Tran

haha snygga skor xD btw, köpte mina "uggs" på h&m :P

2008-11-27 @ 19:24:06
Postat av: Kicki

Linda: finns dt "uggs" på H&M ? :O

2008-11-27 @ 20:19:42
Postat av: Jadestone

höhö, måste erkänna att jag saknar sånna skor, varma och sköna, inte det minsta snygga dock men xD OCH VIKTIGASTE AV ALLT, man blir inte blöt, alla mina skor jag ha blir typ som att gå i en hink så fort det finns det minsta lilla vattendroppen på marken, värsta svampen, suger upp all fukt xD

2008-11-27 @ 21:38:37
Postat av: katarina

haha kul inlägg :)

"eskimåskorna" var inte direkt uggs, men dom kan bli skitsnygga. jag hade använt dom 24/7!

fråga gärna din mamma vart hon köpte dom :)

2008-11-28 @ 22:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0