Godmorgon/ Goddag ! ...

....hade ni en underbar dag/kväll igår ? :) 
jag hade en awsome dag med Steph igår !  :)  vi va hemma hos mig hela dagen o tjötade, none stop! :P
Det behövdes verkligen eftersom vi inte hade träffats eller pratat under heeela lovet :P

Sen på kvällen gick vi hem till Beares :) hon hade en chill kväll/ birthday kväll / tjejkväll. och där satt vi o tjötade om killar + killproblem ( sameshit ?? )  :) sånna saker gillar vi att prata om :P   haha!
Fast dt va synd att jag inte kunde stanna lite längre :(  för jag skulle ner till stan o träffa en viss person.
Vi gick på bio, Max Payne.  Ingen film jag rekomenderar :S jag somnade nästan,  så kass va den!  + jag blev skit rädd :(
  
 





Ja, nu har denna dumma söndag kommit.
Förra söndagen tyckte jag om, men nu har den vanliga ångest söndagen åter igen kommit tillbaka.
Jag vill inte att lovet ska ta slut!
Och det är inte för att jag inte haft ett kul lov, för det har jag verkligen, men det räcker inte med en vecka!

Idag: måste börja plugga,  skulle egentligen ha börjat med dt för 2 timmar sen! 
men så sitter man fast framför dataskärmen :S:S 

jaja, nu får dt räcka..
ha en bra dag! 
Püss

sorry.. inlägget är från K  som vanligt ! hahaha! 

Kommentarer
Postat av: frida

synd att du itne kunde stanna längre :( men tacl för allt om det där du vet!! :D <33

2008-11-02 @ 14:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0