I wasn't looking for this ..



Godmorgon / Goddag.....  Hade världens dåligaste samvete igår pga en sak som verkligen fick mig att bryta ihop :S 
  Ni vet säkert hur dt är när man har dålig samvete ... 
Det var otroligt nedbrytande mentalt att bara sitta där och inte göra någonting på lektionerna, för jag kunde verkligen inte koncentrera mig, överhuvudtaget... . ville bara gå hem och borra ner huvudet i kudden och skrika högt och sen bara gråta.  Men min ängel Steph räddade min dag somehow och hon lyckas alltid att göra dt när man mår dåligt<3 :) 


Idag; Ja, jag är hemma.. mådde inte alls bra imorses när jag vaknde.. vill inte slösa ännu en dag åt INGENTING :S   
och nej jag ska inte sitta framför datorn/tv och slappa ! :P  Utan jag ska ägna ALL min tid åt plugg! :O   jag lovar. 

 
i need vacaa / vacation :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0