Idag är dt .. .

. .. den 21:a ! en fin fin dag :) OCH DT SNÖAR NU!  Åh christmas känsla :)

Tänkte kommentera/svara HÄR på vissa saker som ni har skrvit ^^
 Anonym om 5 saker.:
 typ tibia lr ngt?
Va är dt ?''/
femman om Bäckäng Vs Teknis...:
åhh, skolkatalog!! köper du en till mig med? :D puss
Jaaa självklart! :) du ska få en stor ego bild på mig med, ramad!! ;D 
Erik \0/ om Bäckäng Vs Teknis...:
jag fyller år då \0/
Grattis i förskott! jag fyller oxå år den 16:e fast januari då :) PONED! haha!
_mimmi om Dag 6 (Soppdiet):
Jamen.Hur gick det då? Med soppdieten? Gick ni ner??

typ inte xD haha! eller vi vägde oss aldrig innan vi prövade på den här så kallade "soppdiet" :P
och hur dt gick? Hmm.. ÅT HELVETE! :D vi var hungriga 24/7!

Jadestone ([email protected]) om Bäckäng Vs Teknis...:
Hur som helst, vadå Halib vinner pff Teknis ska det vara :) HM, undrar om jag kan komma ner den dagen? En day off vore skoj. Kan du informera mig om tider och så, så får jag se om jag kan komma :)?
Lilla Johan, du förstår..Bäckäng har vunnit 3 ggn i rad nu ( eller nått) :P såå vi kommer nog fortsätta äga er! :D hahahah! You're going down! angående tid o plats.. så är dt i Borås hallen.. tid? hmm vet inte ännu..
 ??? ([email protected]) om En resa till New york...:
Lite nyfiken du är :)

Och jag har fått frågor om vrf Steph inte bloggar nuförtiden, och dt är för att hon har bloggpause ..typ :P 
Hon kommer att blogga snart igen..hoppas jag iaf. Så inget har hänt mellan oss :)



Sååå där jaa, nu har jag fått säga de jag vill säga, nu move:ar vi on!  :)

Dagen bestod av endast två lektioner :D wohoo!
idag lunchade vi inte ...FÖRSTA GGN vi inte gör dt :S
Anyway, jag lunchade ist med min pappa o Sven (Pulsen).. :)
Sen gick jag tebax te skolan för att möta Antonio. Vi åkte till Knalle för att han skulle kolla på jackor, byxor och allt möjligt! 

















Vad tycks ? vilken ska han köpa ? :D
Dt här få bli "veckans outfit" :) 


Klicka f�r att st�nga bildenKlicka f�r att st�nga bilden
Själv så hittade jag en skjorta på herr-avdelningen ... Få se hur dt blir under helgen, om jag köper den eller ej.. lite osäker när dt gäller skjortor, jag tycekr att dt är assnyggt när killar har skjortor men på tjejer är dt sådär :S  MEN vissa tjejer passar skit bra i de o dt ser så himla skönt/casual ut :P 
   I ALLA FALL, i'll let you know later!

Trevlig helg allesammans! 
Hörs på måndag igen :) 
Pussar

Kommentarer
Postat av: TheShaker

jag tycker nog mest om dressman jackan, men jag börjar tycka om den gråa allt mer..;)

2008-11-21 @ 20:23:48
URL: http://theshaker.blogg.se/
Postat av: TheShaker

P.S. KÖP SJKORTAN FTW!!!!!!!!!!!!! ^^

2008-11-21 @ 20:24:47
URL: http://theshaker.blogg.se/
Postat av: Jadestone

Tibia är ett extremt nördarspel som brukar bli ganska känt för alla som får i högstadiet som tex 8:an och 9:an, fråga mig inte varför men det är oftast den tiden man spelar. Vissa kan dock inte sluta och spelat tills de är över lvl 100. Det allra nördigaste med Tibia är att det inte finns variation med spelet och ingen max lvl. Finns alltså människor som är lvl 500 eller ännu mer. Jag har en på lvl 20 :)



Varför köper tjejer kill-skjotor :)? Det är vårt ska ni sno det också? Håll er till klänningar dahh=P Men kvinnor med skjortor, sånna kvinnliga skjortor brukar se bra ut :> Tight och bra :)



Bäckäng har vunnit alla ggr (2 ggr) men jag tycker ändå Teknis har en skön klack. Vi är stolta som går i Teknis :)

2008-11-21 @ 21:13:42
Postat av: Kicki

Euw.. vadå tighta skjortor ? :S :P

2008-11-21 @ 22:02:23
Postat av: Jadestone

^^ Jag menar vad jag sa ;P

2008-11-22 @ 01:03:02
Postat av: Anonym

Tighta skjortor? Höhö!

2008-11-23 @ 23:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0