i'll try another way to tell u how much i love you <3

.....Underbart med fredag! :D  EFTERLÄNGTAD ! :)  
Jag är glad igen! :D:D  haha.  o dt är tack vare mina dunderbara vänner + att dt är fredag! :D !

Idag hade vi rättskunskaps prov..  dt gick helt okej..  :S S
Sen, Svenska fast den behövde inte vi gå på .. förutom steph o några till för dem skulle ha nån  slags redovisning för läraren. så jag va tvungen att stanna kvar för att vänta på Steph.. Kp joinade mig såklart o samtidigt så passade vi på att prata ut :)  mm.. mer behöver jag inte ta upp här.
Sen lunchade vi på EEST,  aslänge sen vi va där :S   Men dt va iaf asyummy!  :D:D

Sen tebax till skolan.. F.U möte ! :)  alltid lika skojj! haha!  Vi försöker typ vara allvarliga för dt är som sagt ett "möte" .
 Men så är dt alltid nån som ska kommentera något xD  Typ mitt i mötet så sa jag från ingenstans till felix :  Du ser biffig ut :D...   haha.. från ingenstans.  o sen så började vi typ snacka om mitt nya läppglans- Maybelline water shine - lip plumper  xD Antonio testade den! :D:D   och han fick värsta juicey lips   :D:D hahahahaha!  eller inte, han har redan juicey lips, utan lip plumper  ! ;) !!
love F.U möte :D 

Nu ska jag ladda med godis och film och bara njuuuuuta.. :) 
för nästa vecka lever jag i kaos igen.. :S 
Hääänder hos er ikväll ? :D

Ha en super trevlig helg !
Pussarr!



klockren bild, babyfaces :D   lastbilschauffören, steph, jag & kp .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0