i'm losing myself..

Jag är så f-arg att jag skakar,  Åt helvete med dig!
När fan ska du inse? Du säger och gör saker,endast för din egen f-skull när det har passat för dig. Men vet du? det passar inte mig längre, jag är så less på ditt f-beteende. jag behöver inte dig i mitt liv, du har aldrig varit där ändå...
Idag;  var det först ut skola, likt alla andra vardagar.
Slutade vid 12 , stack hem sen. Hemma sjönk jag ner i soffan och zappade mellan kanalerna. Och jag gör det fortfaradne typ.. :P raaastlös. Dagen har verkligen varit ett helvete !  jag har använt F ordet över 30 ggr idag, skällt ut på varenda person här hemma.  F på allt!  :(

Exakt en månad kvar nu..

Kommentarer
Postat av: Jadestone

Det går fort ska du veta!

2008-11-28 @ 23:05:58
Postat av: Anonym

awww, peepee!

heartyou.

2008-12-02 @ 17:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0