Min dator...

.. ... ...har kraschat totalt. Går inte att knäppa på den ens, helt svart.  Och detta hände under helgen. :'(
Så just nu använder jag min brors dator. 
Idag; 
vaknade prick 10:10 :D, hade 10 min att ta på mig, sen hoppa in i bilen dirr och åkte raka vägen till Siba, och där stod jag helt nyvaken och försökte få hjälp med min kaputta laptop.  
Dem kunde inte göra något än att lägga in den på lagning, alltså ÅTERSTÄLLA hela datorn ( FU*K NO!) . 
Jag har massa bilder som jag inte har sparat :S så innan dem gör något vill jag helst ha mina bilder! that's it!     
Ringde till Femmans bror som tack och lov hjälpte mig att fixa allt!  Vi åkte till netonet först och köpte en hårddisk med 1 TB. Sen hem och överförde bilder och andra viktiga saker in till hårddisken och nu håller den på och återställas :)  Får hoppas att det funkar!  annars vet jag inte vad jag ska ta mig till! min laptop är mitt liv! i swear to god om den nu inte funkar, jag kommer att ta självmord! :P 
Hmm..resten av dagen har jag varit med min päron! :) Femman <3.. Vi hade en så kallad "Girlyday" , massa pill på naglarna (oohja) , lunchade, 90210 stund, teaparty & plugg time som gick åt helvete  :D:D  hahaa

Aja nu ska jag gitta!  :) 
Ha en fortsatt trevlig kväll!
K


Kommentarer
Postat av: Jadestone

Det var inte så bra :/

Frågan är om 1 TB hårddisk var nödvänligt xD Inte ens jag har så mycket och ändå laddar jag massa filmer :)

Men det låter som du lyckades spara det viktigaste i alla fall och det är väl skönt :)

2008-11-16 @ 20:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0