seeeeegare än någonsin...

... och jag har inte börjat plugga ännu ( jag sov innan :S ) och dt lär nog inte heller bli något ikväll :S
jag måste ta och sluta flytta upp saker hela tiden! dt är inte okej detta ! :( 

IDAG; Första skoldan efter lovet, jag hade förberett mig på ren pina på morgonen
men det gick bättre än förväntat, till och med bättre än vanliga vardagar, haha. 
En helt okej dag. .. Hur har dagen varit för er då?  
jag skulle egentligen joina min pappa o bror på Elfsborg matchen.. men så jaa..jag somande ju >.<
Nu ska jag leta upp min mami som är nånstans här hemma :P
Ha dt bra
K




jag och steph är ju bäst på att gömma oss :)   Och TACK Bear för en trevlig kväll /stund :)

Kommentarer
Postat av: Jadestone

Har nog sagt det mesta om min dag tror jag, men något jag itne sagt som kan vara intressant är att jag ramla av cykeln idag. För intressanta kommentarläsare som vill veta :>

2008-11-03 @ 22:12:14
Postat av: kicki

HAHAHAAAHAHAH!

2008-11-03 @ 22:18:13
Postat av: frida

Tack för att ni kom :) sötisar <3

2008-11-04 @ 16:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0