Skoltidning







SHAA!
Skoltidningen har äntligen kommit ut :) hoppas att ni alla har tagit ett exemplar av Bäckängiten :)
Det första jag gjorde va att slå upp Sid 5 ! :D  för jag och Antonio blev interjuvad förrut, frågor om Fasion United alltså.
Saken är att när vi blev interjuvad så va inte Steph, Felix och Kp med :S så jag o Antonio fick beskriva vad varje person hade för "stil", inte så enkelt...  En sak som irrra mig lite är dt här med stilförebild :P  
Hon (sara) frågade oss : "Vem är era stilförebilder? "
Och då svarade jag : "Bäckängseleverna är vår stilförebild, dt är vårt svar från oss alla i F.U styrelsen."
I tidningen står dt; 
" Antonio är lika smickrande och menar att bäckängiterna är hans stilförebild" 
"Stephanie tycker att bäckängiterna är hennes främsta stilförebild"
" Även Kicki anser att bäckängiterna är hennes förebild"
KP " Kan ni gissa vilka som är hans stilförebild ?"
" Felix är lika tråkig som alla andra och säger att bäckängseleverna är hans stilförebild " 
hahahaha låter så uttjatat.  och plötsligt blev Felix tråkig :P  
varför inte bara skriva: F.U's främsta stilförebild är bäckängiterna ? :P  TILL EXEMPEL!
En annan sak som irriterade KP va dt här med "nattsvarta skjortor"  xD hahahaahahahah!
Så här sa jag om Kp's stil:  hans stil lutar mer åt "brat",  han gillar skjortor o har ÖVERDRIVET många onödiga skjortor. 
Så jag har ingen aning om vart "nattsvarta skjortor "kom från. HAHAHA! skrattade ihjäl mig när jag läste dt xD  
Och jag har heller ingen aning om vad dt är för bild :P  

Men iaf, allt va bra annars och dt va jättekul att vi fick vara med i tidningen :D:D  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0