STORT GRATTIS TILL BEARES!



Först och främst, ett stort GRATTIS till Beares<33 som fyller 17 idag !! 
Hoppas att du har haft en super härlig dag!  och SCREW Ivar***** :D  han är sne!  :P

IDAG;
Denna dag har varit totalt meningslös, värdelös, vidrig, tråkig och nedbrytande... 
Började vid 11:50, hur underbart som helst.
Fast måste ändå erkänna att jag blev lite rastlös här hemma.

Började plugga intensivt när jag kom hem, dt behövdes!
Sen har jag kollat på The Hills o Gossip Girls!  <3 kärlek.

och nu gör jag inte så mkt än att lägga all min uppmärksamhet hos Beares <3  :)  hehe! 

Pussar!
K

Kommentarer
Postat av: frida

Naaaw Taaaaack Kicki :) <3<3 och jagdet ska jag fasiken göra och jag ska screw en annan oxå! :) Puss älskar dig gummzan (L)

2008-11-04 @ 19:37:20
Postat av: Jadestone

Grattis :)

2008-11-04 @ 21:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0