Dag 2 (soppdiet)

(bild: Tomat soppa -.-)

Gookväll allesammans!

Känns som den här "Soppdiet" har pågått i flera dagar, fast egentligen bara två -.-
Vill bara att allt detta ska vara över..
Och när dt väl är över så har vi bestämt att ha en Tjejkväll med GLASS,GODIS,CHIPS & COLA ECT!   :D can't wait!

Idag; åt vi kyckling soppa ...  och dt va helt okej för dt är den enda jag gillar bland ALLA soppor. 

BTW, jag var JÄTTE nära på att äta RUSSIN!  :O  tack vare Linda .. !  jag glömde helt o hållet av att jag inte fick äta sånt :S   
Känns så skumt att behöva tänka på vad man stoppar i sig.. :S  


Tänkte lägga upp 1 klipp...  :)  har flera men dt tar en sån jäkla lång tid att ladda upp dem :S .. 
Anyway, ENJOY! ;)

Det kommer flera!! jag lovar! så fort jag har tid så ska jag ladda upp dem här :)



PUSS!
K


Kommentarer
Postat av: femmanLieu

Hoppas dieten går bra,, jag är gärna med på tjejkvällen med godis, chips och sånt. Haha puss<3

2008-09-19 @ 15:43:10
URL: http://honlillatjejen.bilddagboken.se
Postat av: kezo

Hahahah, antonio gör samma moves i varje rulle

fan vad b





TJEJKVÄLL NÄSTA LÖRDAG <3

2008-09-19 @ 19:27:59
Postat av: helena

kul att ni undersöker en diet men jag måste påpeka att ni "förstör" inte dieten om ni äter ETT russin eller tar ETT bett av en kaka, såna små intag gör absolut ingen effekt, det ska ni veta

2008-09-30 @ 18:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0