Do you want to see it?

Hej!

Hur
är det med er? Med mig är det sådär eller egentligen inte alls så bra=/ idag är det min depp dag. Allt känns tråkigt och jag sitter bara här och tröst äter en massa, så på måndag får det allt bli dags för gymmet. Blä hatar såna här dagar då man bara mår dåligt och inte vet orsaken till det. Förstår inte varför allt ska va så kompilcerat hela tiden, folk förändras, känslor förändras, jag förändras, allt förändras:S!  Aja men nog med depp snack för idag, har ju ialla fall något att längta till, dans på måndag!=D whii längtar. Sedan imorn ska jag och Kicki till gbg vilket nog förhoppningsvis blir kul=). Och nu är det dags för lite film och sedan kanske hitta på nåt sen senare får se vad jag orkar, men ni får ha dt så bra=)!

   //PUSSAAH STEPH




Längtar till något speciellt tillfälle så jag har en anledning att köpa någon av dessa fin fina klänningar<3<3! Oh jag tror att jag är kärXD!
Båda klänningarna kommer från top shop och är helt underbara! Ska dit imorn så hoppas de finns inne.




I´m afraid of you and the way you make me feel<3


Kommentarer
Postat av: Jadestone

Alltid bra låter du kommer med :)

2008-09-06 @ 23:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0