Give me sexy!

Tjenare!

Hur är det med er? Med mig är det mycket bättre, har äntligen rätt ut en del saker och nu är det bara att hoppas att, the change will make it better!

Idag var vi som sagt och lunchade på Futomaki(?) och jaa det var inte direkt min smak usch själv föredrar jag EEST och Samuray flera gånger om!

Sedan begav jag mig hem till F för att titta på OTH och Gossip girl<3, det var myyys=).
Haha och där hittade jag en rolig bok:S nämligen Singelhandboken, Tjejtjusare av Oscar Olofsson. Enligt han och hans två kompisar så funkar den! Så ni alla killar läs den, antar att även jag föll för de där knepen-.- :S. Hans andra kompis skulle låna den eftersom han ska på dejt, så får återkomma med resultatet om nu boken verkligen funkar så bra som de säger. Bara ett litet boktips till er killar, kanske värt att läsa den;).



Min syster Jane kom hem från staterna i söndags, oh så avis-.- hon hade shoppat en massa=/ längtar tills jag ska åka dit någon gång i framtiden, Kicki efter studenten;);)! Med sig till mig hade hon i alla fall ett par fina Victoria´s secret trosor<3<3!
 

   // PUSSAAH STEPH

Kommentarer
Postat av: Frida

HAHHA xD det verkar ju vara en bra bok :P fan vad snygga trosor :D och vadå efter studenten skulle itne gänget åka då ;) <3

2008-09-10 @ 18:30:52
Postat av: Steph svara:

Haha tack, jo självklart alla som vill=)!

2008-09-10 @ 18:38:17
URL: http://creamycupcakes.blogg.se/
Postat av: Hääänez

Tjaa Schteff:) ville bara upplysa om och förmedla till läsarna att det faktiskt finns en ännu kändare (med ännu bättre raggtips?) bok kring detta ämne. Boken heter "The Game". ^^

2008-09-10 @ 22:29:20
Postat av: F

haha hört om the game, den ska va riktigt grym ja ^^

2008-09-16 @ 22:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0