Idol 2008

Tjenare!

Hur är det med er? Med mig är det nice,
planerar att snart titta på idol. Har endast sett ett halvt avsnitt men nu när min bror har visat en massa klipp på helt grymma människor så är jag lite sugen på att se det. Han introducerade mig för två personer som nu är mina favoriter, Lars Eriksson och Anna bergendahl, skiiit så duktiga de är önskar att jag oxå kunde sjunga bra:(. Har ni någon favorit?


Lyssna och njut<3, lite dåligt klipp det sista=/,  men oj nu är klockan visst över 8 bäst att jag drar mig till tv:n Ha det så bra<3!

  // PUSSAAH STEPH

Kommentarer
Postat av: anonym

anna bergendahl heter hon annars men..

2008-09-26 @ 13:31:01
Postat av: Jadestone

Nee nu gjorde du bort dig Steph^^ en besviken läsare. Bäst du rättar dina fel snart=P

2008-09-26 @ 14:01:42
Postat av: Steph svara:

Naaw ber så mycket om ursäkt, erkänner det var dåligt utav mig:(, men nu är felet fixat tack vare er<3

2008-09-28 @ 09:31:17
URL: http://creamycupcakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0