Prom night!

HEEJ!     Tänkte uppdatera lite här ..IGEN! haha!  Eftersom jag börjar sent imorgon så kommer jag förmodligen att dega framför datorn hela natten.. och nästa morgon kommer jag att komma försent till skolan.. vilket redan har hänt ett par ggn  under denna månaden :S  haha men men w/e.   BTW, Checka in----->>>> Antonio's blogg!  u gonna love it!

Och NU tänkte jag skriva lite om en film som jag nyligen har kollat ..Prom Night.  Nån som har sett den ännu ?  
Man RYSER av den! 

Donnas lärare blir besatt av henne, och mördar hela hennes familj i ett försök att få ha henne för sig själv. Han hamnar bakom lås och bom, och Donna påbörjar den långa vägen att försöka hitta tillbaka till en mening med livet.

Några år senare är det dags för den bästa kvällen i Donnas liv - Prom Night. En magisk kväll som fungerar som ett startskott för det nya livet, en kväll att ta farväl av klasskamraterna och se fram emot det som väntar. Men när kvällen går från magi till mord, finns det bara en man som kan vara ansvarig...

Årets skräckfilmssuccé i USA kommer direkt på dvd i Sverige. Redan under premiärhelgen i USA drog den in sin egna budget, och i höst är det dags för Sverige att ta del av den läskigaste avslutningsbalen på väldigt länge..


Kommentarer
Postat av: Antonio Trajkov

Va snäll du är! :) Jag har faktiskt sett filmen för någon månads sen, den är okej tycker jag, lite läskig på vissa ställen, men överlag är den i alla fall sevärd! kramar

2008-09-10 @ 22:48:40
URL: http://theshaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0