Rosetter + Luella Bartley = KÄRLEK<3

Hellu=)!

BLÄÄÄ för soppa men snart är allt över=D
Can´t wait, längtaaar så. Ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt så det blir onsdag så fort som möjligt, för helt seriöst allt jag kan tänka på är riktig mat:S och godis<3.
Jag ska träffa Kicki kl:7 imorn för att åka och äta frukost i cafeterian, whii äntligen får vi äta en varsin macka<3. Det lär nog bli ett flertal cafeteriia besök kan jag lova=).

Just nu sitter jag bara här och drömmer om morgondagen, ni ser jag är verklligen besatt:S:S. Men hur är det med er då?
Och alla ni gulliga läsare snälla lova mig att aldrig testa denna diet, ALDRIG för det man får genomlida är inte värt det lilla resultat du kanske får:S. Imorn blir det sammanställning av mig och Kicki där vi diskuterar dieten.

Och nu blir det lite plugg om jag nu orkar annars The Hills, ha det så bra!

  // PUSSAAH STEPH


Jag är lite ledsen just nu:(, fick precis reda på att urbanoutfitters.com hade fått in en kollektion av Luella Bartley fast det var redan i somras så självklart var den slut nu:(. Aja så går det när man inte tittar efter i godtid, titta bara vilken godbit jag gick miste om=/.


Men jag har ialla fall en god nyhet=) Rosetter är fortfarande inne!<3 Whii vilket är en utav mina absoluta favoriter och just därför denna väskan skulle passa så bra=/ aja men man borde kanske istället satsta på denna urgulliga klänning från Asos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0