Sushi virgin

Tjenare!

Hur är det? Med oss är det super! Skolan var som vanligt rätt tråkig inget speciellt hände=/. Det är kanske även dt som är orsaken till varför vi håller på och planerar ngt, kan inte gå in på detaljer ännu men jag hoppas på att det kommer bli något stort=), eller vad säger ni;)?

Efter skolan drog vi ,Kp och muffin och lunchade på EEST<3<3 Äntligen så förlorade KP sin sushi virginXD så stolt, tog dock ett tag innan han vågade stoppa in biten i munnen men men, tillslut tyckte han faktiskt att det var helt ok=). Även om sjögräset runt om ser ut som maskerings tejp:P.


Mmmm....


Och där på KP:s tallrik ser vi den fruktade lilla mini bitenXD oh så farligt!

Överlag en rätt lyckad dag föutom att jag(steph) fick spendera hela min eftermiddag på akuten helt i onödan-.-, lite lack men som tur var så kunde jag messa lite med Kicki=)<3. Hoppas er dag var bra!<3

   // PUSSAAH STEPH&KICKI

Kommentarer
Postat av: kicki :

Älskligen har sushi fobi!! :)

2008-09-12 @ 20:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0