5 fucking days left



Heej!

Hur är det med er?
Med mig är hmh vad ska man säga jag är lite pms:ig lite hungrig,  eller rättare sagt godis sugen och har lite ont i huvudet, men nu får  jag allt sluta att wayna förlåt<3. 

Hela denna skoldag har gått ut på att man hört en massa olika teorier om vår diet. Ni kommer gå upp, ni kommer gå ner snabbt men sedan efteråt gå upp igen, ni kommer aldrig att klara det, ert humör och koncentration kommer bli sämre och att det kommer ta 3 veckor innan kroppen vänjer sig vid dieten. Hmh  tror jag fick med de flesta teorierna, men de ni alla måste förstå är att vi inte gör detta för att endast gå ner i vikt utan för det är en undersökning vi vill se hur humöret förändras och hur kroppen förändras och för att hitta på ngt nytt att skriva om som kanske är intressant för er att följa=).

Nej usch nu måste jag hoppa in i duschen och sedan sova för helt seriöst denna diet tar verkligen på ens krafter-.-. Men ni får ha dt så bra<3


  
 // PUSSSAH STEPH


Och snälla snälla gör så att jag klarar ännu en dag utan godis=S.

Kommentarer
Postat av: Frida

du glömde skriva att ni träffade mig o bexx idag ;D glöm inte fritdskortet imon ;) pussah

2008-09-18 @ 21:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0