Cupcake in a cup, dag 4


Hej och hopp och blä för soppa! (Haha sämst på rimXD)

Usch soppa helt seriöst prova aldrig denna diet,
har jag kännt någon skillnad kroppsmässigt? Nej, till humöret? JA! usch förstår inte hur min familj står ut jag har världens humörsvängningar ena stunden arg, andra skit emo och ledsen=/. Längtar så tills på onsdag då jag äntligen får äta normalt igen=). Att mamma bakar en massa bullar och kakor gör inte heller dieten lättre:( Tycker synd om mig själv..

Aja nog snackat om soppa hela min dag förutom alla humörsvängningar har gått åt till att stänga in mig på rummet och tittat på The Hills, Kickis och Arezos favorite och även det anledningen till varför jag tittar på det, så jag inte ska se ut som ett frågetecken när de kör sitt Hills snack:S. Har snart sett färdigt på hela 2 säsongen och ja man blir faktiskt lite inne i det måste jag erkänna-.-. För nu sitter jag här och tittar på det fast jag egentligen borde läsa i min bok:S men men finns ju en dag imorn med=). Så nu blr det dags för The Hills igen och ni får ha det så bra<3
 
  // PUSSAAH STEPH

 
 Lycka till Beares nu när du äntligen får träffa din Alexander igen<3 Love ya!
 
Why don´t you speak, I´m here for you<3<3!

 


Kommentarer
Postat av: Frida

hahah tack så mkt stepH! :D <33

2008-09-21 @ 16:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0