Höst trender.


Koftor i alla mysiga former, och varma tjocka strumpbyxor ( leggings eller fräcka knästrumpor - det gäller att visa mera ben i höst! ). Allt som är stickat och håller en varm, är det som gäller i höst.


stora stickade koftor mixat med grova mörka strumpbyxor/leggings, känns totally rätt i höst!

hårtrend
Höstens hårtrender är en salig blandning mellan stram, blank hästsvans, och slarvig knut. Platt, elegant utsläptt hår och romantiska, mjuka lockar. Naturliga färger är det som gäller och jag tycker att det känns väldigt fritt.

Annars finns det en massa mössor att gömma håret i.
Här från Luella och Marc by Marc Jacobs.




BOYS.

tröjor.jpg

Antingen ska det vara rejält och varmt & Färgerna för säsongen är till stor del dämpade och i gråskala.

ELLER

Klä dig som en Jonas Brother!
Slipsar, kavajer och västar i de galnaste färger. Bli lika fräsch som tidernas mest välklädda pojkband.
Dt gäller att mixa rätt!

Kommentarer
Postat av: Jadestone

Blä till boys mode. Tummen upp for JB style (y)

2008-09-22 @ 15:29:50
Postat av: TheShaker

Jag tycker inte heller om höstmodet för killar riktigt, sånt passar inte mig så bra tyvärr..:(

och JB style är inte deras egna style precis, de har stylister som ger dem outfits, som hos alla kändisar nästa, så jag tycker det är lite dåligt att säga att den kändis har en speciell, egen stil..^^

2008-09-22 @ 21:41:36
URL: http://theshaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0