Shake:a loss förfan!

Shena våfflor! 
Allt bra ?
 
Med mig själv är dt helt okej, lite trött bara. 
Jag ber om ursäkt för min extremt dåliga uppdatering, och dt är pga studier ni vet. 
Men förbättring är på gång! ;) 

MEN iaf,   Vi har bestämt från och med denna fredag, så ska vi lägga in "Veckans outfit/shit"  här på bloggen igen :D 
Anledning till att dt blir på fredagar nu ist är för att vi slutar rätt tidigt (12:10) och dt är TACK VARE Claes ( vår spanska lärare),  kyssar på honom :)

IDAG
; har vi haft DANS! 2 ggr i veckan, Såååå JÄVLA skoj är dt!  
jag har dessutom fått lära känna tjejerna i gruppen, ett gäng jättegulliga tjejer! + en kille, Antonio som är asball på att dansa, speciellt SHAKE:A röven !! :O  omg.   
jag kan filma in en liten snutt nästa ggn vi har dans ( på Måndag)  så får ni se när vi shake:ar ;)  haha!

nej, men nu måste jag gitta. Ska kolla på One tree hill (nya!) & Gossip Girl (nya!) 
Taack Femman ! (L)     Överlycklig! :D

Puss 
Kicki 


  

( Mega gamla bilder :) )

Kommentarer
Postat av: Anonym

HÖHÖH, shake that mamo!

mitt nuvarande efternamn. så trevligt!



men jesus, antonio är ju sick!

2008-09-03 @ 19:01:00
Postat av: Jadestone

Jag spår att han killen kommer att ha en bra framtid som väntar honom :)

2008-09-03 @ 19:23:58
Postat av: Antonio Trajkov

HAHA!! I'm sooo sick! XD snällt av jadestone att säga det..:) Jag lovar att jag ska göra instruktionsvideos eller nåt efter skolan, typ som lektioner, vi får se när vi har gemensamma tider..^^

2008-09-08 @ 18:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0