Peace of mind.

SHAA!
Allt bra ?

Med mig själv är dt sådär.. är på depp humör just nu ''/ hatar sånna tillfälle..

Idag: Va och lunchade med Steph, Kp, muffin & fredrik :) Vi lunchar ihop nästan varje fredagar nu :D:D ganska kul faktiskt. Vi gick till Viskan o lunchade btw. Sen gick vi på marknaden :) o nu är jag hemma :P Imorgon blir dt Tjejkväll med mina närmaste och käraste vänner<3

Angående Soppdieten, så har vi ej hunnit sammafatta ''/
Men försök inte med denna dieten..den tar verkligen kål på en! & No difference!!!!
Den enda skillnad jag har märkt är att magsäcken har krympt..

Anyway..
Den 28:dec DÅ SMÄLLER DT!! :D:D
Saknar saknar saknar & längtar längtar längtar dit jätte mkt! :(
Vill bort här ifrån ... .. så fort som möjligt.

Trevlig helg !
Puss&kram
Kicki

Kommentarer
Postat av: frida

vi får snart ha en tjejkväll =O biiiiiio!!! :D <3 love u gummz

2008-09-26 @ 21:24:07
Postat av: kicki svarar:

Frida: jaa bio!!:) länge sen jag va där :S

Puss!

2008-09-26 @ 21:36:22
Postat av: arezo

japp, bort från alla blåögda och idioter!

2008-09-28 @ 20:41:31
Postat av: femman

åhh, är så avis på er två :D

2008-09-29 @ 20:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0