Bara för att..

..Kicki skrev att jag skulle blogga idag.

...min mamma bakar de bästa bullarna och det är med dem jag myser med just nu. Mmmmmmm.



...jag i somras hade cykelsemester=O=S och cyklade hela vägen till kungsbacka och sedan till varberg:S.



...vi sov i tält, som vi först inte kunde få upp fast det egentligen inte var så avanceratXD.



...mitt första dopp var i havet.



....Felix fick diska.


...Felix fiskade maneter. Dagen efter så brände en oss, karma is a bitch!



...vi hade det mysigt trots alla klagomål




Bara för att...

...jag är "världens bästa flickvän" och köpte way out west biljetter till Felix i födelsedagspresent.


...vi fick köa för att få vårt armband



...bara för Band of horses var absolut bäst och underbarast och de spelade min favorit låt<3<3!


...detta var den bästa dagen på hela lovet


...det här var den sämsta sommaren någonsin och detta är allt jag gjort förutom att umgås med mina underbara vänner, så tackvare er så sög inte sommaren helt=).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0