Cause I'll pull down a cloud for you; I'll circle the stars and bring you one back

Hellu måste bara säga en sak jag är så j*#¤a förbannad! Jag tror jag är lite av en Ned Flander person, han blir ju nästan aldrig arg men när han blir det då blir han verkligen FÖRBANNAD. Idag var det en sån dag som jag verkligen blev så fruktansvärt arg så jag bara ville skrika eller slå i väggen. Jag har precis lugnat ned mig även om det nu har gått ca 4 timmar sedan det hela hände=/. Nu när jag är lite lugn så tycker jag visserligen att jag överreagerade lite men jag hatar verkligen lata personer som inte kan ta sitt ansvar utan åker snål skjuts på andra. Förlåt för att jag skriver allt här men var bara tvungen att av ventilera mig någonstans så jag nu kan släppa det hela=).

Annars ikväll ska jag till torget med min lilla Hannis
och titta på Miss Li. Är väl egentligen inget jättefan av henne fast några låtar gillar jag jättemycket=), så hoppas hon spelar dem. Så om ni också ska dit så kanske vi syns;) ha det så bra så länge! (Ojoj lite många "så" det blev i slutet.)

-S

Kommentarer
Postat av: Jadestone

Jaa... vissa har det bra som bara är förbannad i "ca 4 timmar". Tack för att du påminde mig om Miss Li också, dagens sommartorsdag är lite till för att välkommna alla nya studenter på högskolan i borås.

2009-08-27 @ 19:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0