One day.

Hej, kan inte sova,  tänkte skriva av mig lite så där. En dag kvar tills vi åker iväg.. lite pirr i magen måste jag erkänna. jag har hunnit packa lite idag och så har jag gjort klart min läxa och skickat iväg den :) wiiii.. Nu har jullovet börjat på allvar! :D Ska lägga mig snart, har precis nanat Witter, hans tunga antedag, stackarn är så trötter. Hur ska jag leva utan hans andetag i 3 veckor?! Och stephanies tjöt om hur störda vi två är :) men samtidigt vet jag hur skoj jag o Linda kommer att ha det därborta. Önskade bara att ni kunde få plats i min bagage! 

Jag kommer sakna min bästa vän, mitt lilla barn, min banan (det rimmade :D:D) Sluttenie och WittterBittermin <3
älskar er...

Natti!
ps: RIP Brittany Murphy


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag har fan inte hunnit klart med läxorna och har inte packat nått xD Längtar tills vi åker :D

2009-12-21 @ 02:06:46
Postat av: Stephanie

Naaaw kommer sakna dig med hjärtat<3 Du får ha det så superduper bra därborta hoppas att vi syns innan du ska dra:)! ps: ska hålla ett öga på witter-.- pussar:D

2009-12-21 @ 14:08:46
URL: http://creamycupcakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0