Gult är fult?

Sitter och funderar på om det är värt att åka till göteborg imorgon bara för att köpa den där förbannade västenXD? Inte min färg direkt och lite otippad men har jag drömt om en sak så har jag och då måste jag bara HA det! Tyvärr är det så illa:(.

Har inte uppdaterat på ett tag nu och jag var dutig och tog med mig kameran i torsdag då vi hade "pluggdag". Dock blev det inte så mycket plugg utan det hela slutade på en pizzeria då vi alla kände en mycket plötslig hunger:D.

En liten notis tjejen på bilden gör mig lycklig och hon är världens finaste (fast hon kanske ser ut som en kille?? på denna bilden) :D





Psst.. bilderna blir lite funky utlagda men orkar inte fixa till:/

Kommentarer
Postat av: kicki

sööööööööööööttiis

2010-09-21 @ 22:29:02
Postat av: kicki

gult är inte fult neeej!!!!!!

2010-09-21 @ 22:29:37
Postat av: TheShaker

Hej Slutty bitches!



Jag har en tävling på min blogg där man kan vinna ett presentkort hos C&B Design! Va också med och vinn!



http://theshaker.blogg.se/2010/september/tavling-presentkort-hos-cb-design.html



XOXO

/TheShaker



P.S. Jag kan fika typ varje dag efter 16:30 tror jag det var :) D.S.

2010-09-25 @ 18:59:38
URL: http://theshaker.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0