The time for sleep is now



Jahopp ligger hemma i sängen fastän jag borde sitta på bussen på väg till skolan. Hatar..hatar detta, har pluggat som en tok och fastän jag inte kan allt, långt ifrån, ville jag så gärna få mattetentan avklarad. Första chansen missade jag för jag var säker på att hoppa av, men nu när jag vill ge skolan en chans till så ligger jag hemma i magsjuka, livet hatar mig. Varit vaken sen fem och försöker tänka efter om jag inte kan gå ändå men det är väl bara att plussa på detta till saker att göra på sommaren...

Förlåt för dålig uppdatering men veckan har bestått av plugg, plugg, hjälpt mamma att flytta, mer plugg och sen sjukdom. Har packat ned min kabel till kameran någonstans med så har inga nya bilder att visa, så förvänta er tråkig uppdatering. Men just det glömt att berätta fick nycklarna till lägenheten :D:D så nu kan vi äntligen börja röja.

-S

Kommentarer
Postat av: Linda

krya <3

2011-02-24 @ 10:35:51
Postat av: Kicki

åh stackarn! Krya på dig <3

2011-02-24 @ 12:34:47
Postat av: monsterbögen

står s för sepe?

2011-02-24 @ 15:52:42
Postat av: Kicki

Kul att vissa inte ens kan stava CP rätt! Cp!!

2011-02-25 @ 23:47:33
Postat av: Kicki

Kul att vissa inte ens kan stava CP rätt! Cp!!

2011-02-25 @ 23:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0