Fröken söt..

Heej!

Denna helgen har vart sådär började dåligt men slutade helt ok=).
I Fredags dissade Kicki bäckängsfesten efter att ha övertygat mig att gå-.-. Så när jag äntligen var sugen så ville inte hon så fick i panik leta efter någon att gå med. Som tur var så ställde Beares upp<33 men stackarn för festen sög verkligen:S usch aldrig vart med om nåt värre. När vi väl var framme så var det helt dött, så ringde därför Hanniis och träffade han och hans vänner sen blabla så träffade vi några andra och det var i stort sett allt-.-, ingen höjdare.

I lördags blev jag sjuk eller egentligen inget allvarligt men mådde inte alls bra:S, så spenderade därför mesta delen i sängen och tittade på massor av filmer. Jaa och idag så började jag även denna dag genom att titta på film. Precis när filmen var klar så ringde Jane och frågade om jag ville hänga med dem till lager 157 och det kan man ju aldrig säga nej till;). Så var därför tvungen att hoppa in i duschen och skynda mig allt jag kunde för att hinna med. Hittade som vanligt inget där förutom en super söt liten topp=), av märket Fröken söt, lite man fastnade för namnetxD. ( Förlåt för att bilden blev så suddig men kameran dog så hann inte ta en ny:S, men den är svart och vit ialla fallxD.)

// Pussaaah Steph


image431 image434 image436
Det var bla dessa filmer jag såg=). Heath och Chad<3



image438 Fröken söt is the shit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0