080808


Heeeej! allt bra ? 
Med mig själv är toppen :)  Har haft en underdunderbar dag :D 
Kom hem nyss. va ute med dennis och åkte longboard :D  haha måste säga att dt är skit skoj! 
Bättre än skateboard :S  ska sammanfatta lite kort om dagen.
Idag; var i stan. Köpte två skärp och en Kitty klocka (som jag har tjötat efter). Sen så köpte jag en så kallad Longboard till Dennis, han tjatade hela dagen om att han ville ha en sån o mamma vägrade köpa. 
Så jag bestämde mig för att åka ner till stan IGEN när vi hade kommit hem. Köpte den, släpade den hela vägen hem! 
Han blev så glad den lillen, gjädje skrik fick man höra oxå :D  


videoklipp när JAG åker longboard :P kan ni tänka er xD  
tagning 105 ............................... -.-




Ny klocka!  har en sån likadant, fast i rosa :)
love them! 













Här kommer jag att befinna mig allt oftare




Tack !
Och ha en underbar 080808!!!! 
Missa inte OS !  kina <3
Puss
K

Kommentarer
Postat av: Anonym

Naaw vad gullig du när du åker hahah :D Shiiiit söt!!



Men den kan inte ha varit billig hehe.. Ha en bra 080808 själv :)

2008-08-08 @ 21:00:29
Postat av: kicki svarar

Taack Bear<33 Får alltid så söta kommentarer från dig :) Du skulle se mkt sötare OM du åkte :D hahahah! puss!

2008-08-08 @ 21:14:40
Postat av: Jadestone

Haha till videon xD Såg lite spänt ut för jag har åkt backen till dig -.- ganska stup aktig. Förövrigt, longbord är inte så svår att kontrollera^^ mycket skoj också :)

2008-08-08 @ 21:43:29
Postat av: häänez

BEFRIA TIBET

2008-08-08 @ 23:22:30
Postat av: Jadestone

Edit*

Tack för den sista inlägget/ändringen :):) eller va det kanske jag som missa det :S Tar i alla fall tillbaka det jag skrev om OS i alla fall, my bad my bad.

2008-08-09 @ 13:18:43
Postat av: kicki svarar

jag skrev OS efter du sa dt..glömde totalt Os saken..

2008-08-09 @ 21:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0