A wonderful day

Om exakt 19 dagar börjar skolan.. -.-  Sommarlovet har gått för fort !! 
mer sommarlov tack! 

Men först HEEEEEJ allesammans!  Allt bra eller? Hope so :D
Med mig själv är dt på topp!  hmm ska börja sammanfatta mina två dagar som har gått.
Igår; Åkte till Varberg med Steph.. väldigt trevligt.  Därefter på kvällen åkte jag till Tommy's stuga och dt var ute nånstans i bushen, grillparty.  Det var också rätt trevligt.. men jag var alldels för trött för att orka med en grillparty så jag halvsov typ under hela kvällen. Kom hem runt 2 tiden.. snackade lite med Tingeling innan jag gick o la mig :)
Idag;  vaknade vid 12 av Jadestone's sms och Femmans samtal SAMTIDIGT!  det var så jävla läskigt! 
Bestämde mig för att träffa Femman ( sorry jade). 
Vi gick runt i lite knalle .. o in till  Skivlagret o kollade lite...AND  GUESS WHAT I FOUND ? :D:d hahah!!!  de flesta av er kan nog gissa ut dt xD
Jonas brothers album ( inte den nya alltså)... Var bara tvungen att köpa den :) 


 Sen lunchade vi, taco. Yummy. 
efter dt bestämde vi för att åka hem till mig .. innan vi gjorde dt gick vi gå in till Pressbyrå och köpte med oss några tidningar ( like always) ... AND GUESS WHAT I FOUND AGAIN? :D:d  Jonas brothers magazines!!!

Vi tog ALLA (LÄS: ALLA)  tidningar som JB va med i!! xD Och dem va inte så billiga eftersom dem kom "directly from USA"
75 kr st .....  det sved lite när vi skulle betala.

När vi skulle betala frågade mannen som jobbar i Pressbyrån
:              Är ni med i dessa tidningar tjejer ? O.o
Vi:         HAHAHAHAHAHHAxD  .........Nej......dem (pekade på JB) 
han:      hehe.. Lyckliga killar :)  

nöjda och glada gick vi ut :) 

Var hemma hos mig sen som sagt.. Sedan åkte vi med våra föräldrar till Norrby där "asiatbussen" var.
Flummade och skrattade ihjäl oss ..som vanligt.

Tack för en dunder underbar dag! <3  

Ojj blev ett väldigt detaljerad inlägg >.< 
whatevaa!  :D

Love
K


Kommentarer
Postat av: femman

Jag hade en underbar dag med dig, (Jonas brothers addic.) <3

2008-08-03 @ 22:40:53
URL: http://honlillatjejen.bilddagboken.se
Postat av: Jadestone

Oj då xD jag uppfattade inte att mitt sms kom samtidigt^^



Btw, kommenterade lite på din "andra blogg" om de 100 frågorna :) LÄS!

2008-08-03 @ 23:07:55
Postat av: kicki svarar

hahah, jonas brothers <3

jadestone: oohjaa,, smset kom samtidigt som jag fick ett samtal.. >.<. joo jag läste kommentaren nyss xD hahahah! visst är den bra ?! :D dt tog en sån jävla lång tid att svara på dem .. ohlord.

du borde göra den oxåå!!! :D lycka till.

2008-08-03 @ 23:20:21
Postat av: Jadestone

Erm, HM... ska JAG göra den xD Jag som inte kan kinesiska ^^ Få se, den kommer inte bli lika rolig nu när du precis svarat, blir värsta copy. Kanske väntar ett tag :)



Jag antar att du menar att jag är den "dummaste", tzz <--- ännu en smile jag har på en besviken smile som kollar bort.

2008-08-03 @ 23:37:46
Postat av: arezo

copycat copycat

2008-08-04 @ 11:29:53
URL: http://cherryrepublic.blogg.se/
Postat av: kicki svarar

copycat ??????? :)

2008-08-04 @ 14:30:27
Postat av: Jadestone

ÅÅhh påmin mig inte om Copycat :( Tänker bara på tv-serien Heroes, de har stannat upp i ett år nu och jag har väntat i ett år nu :(



Copycat är en superhjältinna :) hon kan se på något en gång så kan hon göra exagt samma saker :)



-.- du kallar mig kvinna? tzz

2008-08-04 @ 15:21:20
Postat av: kicki svarar

okej.. hm... anyway..läste tillbaka kommentarena, och nej, dt är inte du jag menar på min blogg :S en annan johan i kina :P LOL

2008-08-04 @ 16:56:59
Postat av: Jadestone

Nu blir man ju bara ännu surare :O är jag inte ens med nono <---- Riktigt sur smile som skakar på huvudet nono

2008-08-04 @ 21:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0