Aouch :(


Nemen HEEEJ!
Tycker att vi ger Steph en STOR applåd !!! Senaste ggn hon uppdaterade var den 24 Juli ( vad är dt för datum idag?) Och där stod dt "Ny start" och att vi ( hon) skulle uppdatera mer ( Any differents?) :P hahahahaha.

Men iaf, hoppas att ni mår bra! Med mig själv är dt inget vidare. Har skadat ryggen och dt blir bara värre och värre :( ohlord. Kan inte göra nått utan att nån hjälper mig ! :S dem senaste kvällarna har jag fått världens skönaste massage  av mamma <3 :D Because i'm worth it ! Mohaha, nej skoja bara. Så ikväll kommer jag inte att  kunna gå på tjejkvällen  :(  
Bear, Steph : Ni få ha dt så mysigt! <3 Och samma sak imån! 

Till nått heeeelt annat.
Jag har beställt en JB Baseball Jersey !!!!!  Dt står Lovebug ( favorit låten), Om ni scrolla ner lite så ser ni den:)
Tack vare Jadestone !!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAHHHHHH! Och den kommer inte förrens den 20e -.- ..
Jag kollar varje dag i min brevlåda och hoppas på att mina JB saker ska komma! Det börjar närma sig :)

Nästa vecka kommer vänner och vänner o familjer o familjer hit från Frankrike,  hem till OSS.
Kan ni tänka er HUR MKT folk dt kommer att vara här ?! ohlord.

okej, blev ett långt inlägg .. igen.
Sorry!  Ni få ha dt göttans!  så hörs vi!
Puss K

ShoutOuts till:
 MINNIE som fyller år idag! <33  Happy Birthday!
Jadestone, Lycka till med "3 dagar utan Msn"    ha ha ha!
OCH Kezo, Kämpaaaa!  go giirl ;)   <3




Ha en underbar kväll tjejer!   Miss ya'll!  Ännu en ggn så vill jag inte visa my face..vrf ? För jag ser helt ...drogad ut! och dt är inte okej! :)


Baseball JerseySelenagomezsickskateboarder03

24,55 dollar ( tror jag att dt var)  . vackra Selena Gomez på bilden :)



Kommentarer
Postat av: Jadestone

Applåd Men hon hade faktis ett inlägg den 28:e



Tröjan kostar 25,49 ja, och sammanlagda priset blir 32,49. Det har inget med att jag vill ha mina pengar, gillar bara siffror och har lätt för det^^



Och 3 dagar utan msn är lätt. Man ( Jag i alla fall ) är inne på msn för att folk skall kunna få tag på mig, och efter en så hemsk dag där alla skall störa min harmoniska dag. Jaa, pallade helt enkelt inte mer -.- Och jag lovar, det är inte det minsta svårt att hålla sig undan :O Däremot kan jag nästan lova att folk kommer bomba min mobil istället -.- Finns faktis någon som försöker ha lite semester här. Inga mer ladda låter inga mer inköp.



Ni får utsäkta xD man har mycket att säga utan msn lol

2008-08-06 @ 21:27:02
Postat av: kicki

hahah, joo jag märker dt :P men som tur kan du säga ut här! :D

2008-08-06 @ 21:35:09
Postat av: Frida

Naaw Kicki vi ska ha det bra och mysigt :)

men det skulle verkligen varit bättre om du var med!!!<333 miss u like hell!





Shit vilken gräslig bild det va på mig :O men ni är fina även om man itne ser ditt ansikte så vet jag det ändå :D

2008-08-06 @ 22:35:41
Postat av: Vanadesse.

tack för rösten :)

2008-08-07 @ 14:44:04
URL: http://designingeverydaylife.blogg.se/
Postat av: kicki svarar

Bear: naww tack, hahah! saknar er <3

Vanadesse: ??

2008-08-07 @ 18:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0