Let's put a smile on that face

Äntligen såg jag The dark knight=), whii har velat se den i en evighet men har inte haft tid förrän i går kväll. Super bra, verkligen super och Heath var lika fin som vanligtXD haha få som kan se heta ut med det sminket men han fixar detXD. Kärlek till heath<3<3!

 I lördags fyllde ju Felix även 18 år så det var firande hemma hos honom. Gissa vad han fick av mig, ("trumvirvel") Dattadaa ett marsvinXD. Haha lite shockad han blev först,  kanske även lite rädd över hur han skulle orka ta hand om den men nu är han skit glad=). Älskar att ge sådana random presenter som man aldrig skulle kunna gissa. Hanniis som följde med när jag köpte lilla Hardcore är gudfar, och jag är hans mammaXD. Ska ta en bild på honom och lägga upp så ni får se, hahah själv tycker jag att marsvin är lite lika råttor:S:S:S men hardcore har den geekigaste frisyren så han är rätt sötXD.

Just det en sak jag glömt att berätta jag har världens bästa syster<3, hon heter Noomi och på onsdag åker vi och hennes två barn till turkietXD. Lite snäll hon är som bjuder med mig=O. Kommer bli så underbart att komma iväg till värmen nu ett tag innan skolan börjar=). Whii längtar kommer sakna er men ska vara borta i en vecka så det är ju inte så jätte lång tid. Ska försöka uppdatera där om jag har tidXD. Ska ta massor av bilder!

     // PUssaah Steph

Kommentarer
Postat av: Frida

Vad kul steph :D aa ta massor med bilder ;) och kom nu itne hem med nån turk :D <3

2008-08-11 @ 14:45:40
Postat av: Jadestone

Vad har gudfader och mamma för relation ?.? De låter som ett par i mina öran i alla fall? ^^

2008-08-11 @ 19:04:27
Postat av: Steph svarar:

Oook Johan jag tror du har missuppfattat det hela. Jag är mamma till marsvinet eftersom jag gav det till min pojkvän Felix. Felix som fyllde år är alltså min pojkvän och Hanniis är min bästa kill kompis, det är därför han är gudfar och därför han följde med till gbg. Haha lite lång kommentar men ville bara förklara:P

2008-08-11 @ 21:23:53
URL: http://creamycupcakes.blogg.se/
Postat av: Jadestone

Got it slutar med en gång xD

2008-08-12 @ 01:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0