Lovebuuuug!

Heej! 
Dålig uppdatering, i know & sorry!
jag har haft annat för mig.
Den här helgen som har varit blev spenderad i Halmstad, hos min farbror ;)
Väldigt roligt/mysigt/trevligt ect!  Var hos Femman och chill grillat oxå! glömde skriva dt innan :P
Idag var jag i knalle och handlade skolsaker.. Ni vet block och sånt. 

Och så kom posten idag med min LoveBug - Baseball Jersey :D ( och den kan ni hitta här)
väntar fortfarande på albumet ska komma, vilket den borde har gjort för några dagar sen ? >.<

Snart åker djurparken hem till Frankrike igen (på Onsdag)..Ohyeeaah!  Så länge dem är här kommer jag att vara ..aa ni vet...BARNVAKT!  och dt suger så in i helvete! 

Aja nu måste jag dra och kolla till skit ungarna! 
Puss :) 
K


Lite kläder fick följa med mig hem. .

<3333

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj shit, jag måste oxå köpa massa skolskit :S fuck.

2008-08-18 @ 18:40:59
Postat av: Jadestone

Det var mig många inlägg du hade skrivit under tiden jag varit frånvarande :) och även om ingen kommenterar då, fortsätt skriv. Ger i alla fall möjligheten att följa vad som händer runt om.



Nåja, jag är i alla fall hemma och återgår till mitt vanliga liv tills skolan börjar, 20:e. Dvs, bättre kommentarer efter det =P



Keep it up,

Jade

2008-08-19 @ 01:40:48
Postat av: arezo

haha, vi börjar på fredag

in your face jadestone!

2008-08-20 @ 21:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0