Over and out

Imorn kl 10.00 går flyget, vi kommer åka vid 8 tiden, så antar att detta är mitt sista inläg för denna veckan om det nu inte blir så att jag tar mig tid och uppdaterar där nere. Men ni får ha det super bra och hoppas att ni får lite bättre väder. Hoppas att ditt prov gick bra Kezo<3 kommer sakna dig skit mkt! Kicki hoppas din rygg blir bättre krya på dig<3 kommer sakna dig med super mkt! Hanniiis du får ha dt så bra (ofta det går utan mig) XD men men försöka går ju alltid. Och sist men inte minst så kommer jag sakna min Felix och lilla hardcore skit mkt! Och ni våra trogna läsare<3 Ha dt så bra.

// MASSOR av pussar XOXO Steph

Det finaste klippet, lite tårögd man blir:(<3!



Kommentarer
Postat av: Hääänez

haha gött du fick med lille Hardcore där;)

2008-08-13 @ 00:59:18
Postat av: Frida

mig då :O ...

2008-08-13 @ 01:23:20
Postat av: Hääänez

haha hardcore går för dig bears, tyvärr;)

2008-08-13 @ 12:57:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0