Happy birthday<3!

Hej!

Idag
som Kicki nämde så är det 080808, vilket firas stort i Stockholm. Min syster som bor där berättade att de alla blev väckta kl 8 på morgonen och sedan kl 8 på kvällen så drar den stora festen igång. Min bror och hans kompisar stack upp för att joina=) lite avisXD, men hoppas att de får det kul.

Såg precis klart på Tristan&Isolde<3 oh vilken bra film, kanske den näst bästa kärleks historien efter Dagboken då såklart=).

Imorgon blir det Gbg med Hanniiis=) whii ska bli kul. Det är även sista chansen för mig att hitta en bra present så hoppas jag hittar något fint, snälla håll tummarna=). Sedan efter det så blir det firande med F och hans kompisar, eventuellt även med hans familj fast det beror lite på när jag kommer hem.
Sitter uppe och väntar så att jag direkt efter kl slagit 12 kan ringa och gratta=). Oj nu slog kl visst 12 grattis <3!

"- No one will ever love you like I do, where ever you go where ever you see, I will always be there with you."
"- I don't know if life is greater then death, but love is more then either."

  // PUSSAAH STEPH

Kommentarer
Postat av: Jadestone

Väldigt "ifrågasättbar" (eller något, kommer inte på rätta ordet) Det här Jag och Hanniis kanske kan komma någon vart eller är påväg ;) Keep on going!

2008-08-09 @ 13:21:33
Postat av: Anonym

ÄLSKAR DEN FILMEN! <33333333

2008-08-12 @ 17:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0