Back to school.

Jaha, nu är det tillbaka till skolbänken för mig
Efter mycket trevliga stunder under sommarlovet med regn och elände följt av helvetisk hetta ska det bli ganska skönt att sätta sig i skolbänken igen. Ämnena är dock mindre roliga...

Jag kommer att plugga  24 / 7 från och med nu! Jag vill höja mitt betyg !

Ska försöka att skriva litet då och då trots pluggande. Men det återstår att se hur ofta jag kan skriva något. Är det något jag bara måste berätta så kommer det givetvis upp ett inlägg, men annars kan det nog bli ganska snålt med de.


Så dröjer det innan jag skriver något så vet ni nu varför :)
men Steph kommer ju finnas här så dont worry..   

IDAG;  vaknade nånstans vid sju.  Var tvungen att kliva förbi alla människor som låg på golvet -.- .. och sen så ...jaa .. fixade la till mig lite snabbt. Sen gick jag till bussen medans jag pratade i tele med K.
När jag klev av bussen såg jag mina älsklingar ( kezo & KP) som stod vid busskuren och väntade på mig :).
jaa sen begav vi oss vidare till Aulan.. där alla 2:or och 3:or var samlad. Som vanligt satt vi där och lyssnade på rektorns snack -.- .... tråk.
jag är rätt nöjd med schemat ! och vi har redan fått läxor tills nästa vecka !?  wtf... .. . .

Puss
K

PS:  Anledningen till att steph inte har uppdaterat sen hon kom hem från Turkiet är för att hennes dator är kaputt ( sönder) !!!!   



Paris hilton  lanserar sin skokollektion ....  . 
vad tycker ni om dem ?  ?? ?  


 (google.se)






 My own line shoes are VERY comfortable!!  soo hot!!      love yaa bitches!



Kommentarer
Postat av: Jadestone

Man kan verkligen undra vilken skola hon går på? Jag har nog inte sett många, eller ens någon ha så höga stolpar med till skolan?

2008-08-22 @ 22:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0