The sisterhood of the travelling pants 2 <3<3<3

IDAG! Äntligen idag så släpps The sisterhood of the travelling pants 2 Whiii så glad! Den släpps iof i USA idag men det betyder att den snart kommer hit=). Tjejer så fort den kommit ut lova mig att vi drar på premiären(A). Oh vad vi har väntat och väntat, blev helt förälskad i den förra filmen och då menar jag galet förälskad har sett den mins 35ggr och då skämtar jag inte!XD. Om ni missat böckerna och inte ännu sett ettan så har ni missat något storslaget! Filmen och böckerna handlar om fyra bästisar som aldrig är i från varandra förutom på somrarna så för att hålla kontakten så skickar de ett par jeans till varann som mysteriskt nog passade dem alla perfekt. Med byxorna så skriver de oxå ett brev om det mest intressanta som hänt dem, ohoh så bra är den! Aja men nog snackat om denna filmen även om jag skulle kunna sitta i flera timmar och skriva om den och böckerna.
Just nu förutom att drömma om hur bra tvåan kommer bli så väntar jag på att min syster ska ringa så vi äntligen kan dra ner till stan och shoppa lite=). Det ska bli najs måste ju även hitta en present till en viss person som jag inte ännu gjort-.-, men tror jag vet på ett ungefär vad jag ska skaffa=). Sedan förhoppningsvis blir det även en liten tjejkväll i kväll hoppas, hoppas att Kicki kommer lite jag saknar henne=).
// PUSSAAH STETPH



Blake Lively, Alexis Bledel, America Ferrera, Amber Tamblyn
FRÅGOR!
1, Vem tycker du var finast på premiären?
2, Vem är din favorit karaktär?
3, Vilken karaktär är mest lik dig till sättet och utseende?

Mina svar!
1.
Jag tycker America Ferrera var finast på premiären hon riktigt strålade och annorlunda att se henne sådan eftersom man är van vid att se henne i ugly betty=).
2, Min favorit karaktär är Bridget (Blake) eftersom det alltid händer så mycket i hennes liv och Lena (Alexis) eftersom hon har Costas<3 och jag är skiiit kär i honomXD.
3, Antar att jag måste säga att jag är mest lik blake (Bridget) pgv det långa håret till sättet vet jag dock inte nog en blandning av dem allaXD. Eller vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Frida

Såklart vi ska gå på premiären steph

alla vi 4 det gamla gänget du vet :D Det är ett MÅSTE!!!



Jag tycker att Blake Lively var finast på premiären :D

Min favorit karaktär är självklart Blake där med :D

Den som jag är mest lik till utseende och sättet är nog hmmm, jaa du det var en bra fråga.. Alexis kanske? :P

Förutom med håret då hahah..

2008-08-06 @ 12:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0